ח"כ ברקת: "בלתי מתקבל על הדעת שהציתו בית של יהודי 9 פעמים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ברקת: "בלתי מתקבל על הדעת שהציתו בית של יהודי 9 פעמים"

ראש עיריית ירושלים לשעבר ח"כ ניר ברקת מתייחס למהומות והטרור הערבי נגד משפחות יהודיות בשכונת שמעון הצדיק. פרשת הריגול החמור נגד אזרחי ישראל, "זה מטיל צל על כל השוטרים שלנו וזה מחליש את המשטרה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים לשעבר ח"כ ניר ברקת התייחס למערכה על שמעון הצדיק, על רקע הטרור הערבי בשכונה כנגד המשפחות היהודיות ומבהיר, "בלתי מתקבל על הדעת שהציתו בית של יהודי תשע פעמים. חייבים להרים דגל אדום והמשטרה חייבת לטפל בזה במיידי".

ברקת התייחס לפרשיית הריגול החמור נגד אזרחי ישראל וראש ממשלה ואמר, "אני מאוד מוטרד מפרשיית פגאסוס, אני לא יודע אם זה נכון, אבל אם כן חייבים להקים ועדה ולחקור את הנושא, זה מטיל צל על כל השוטרים שלנו וזה מחליש את המשטרה".

ברקת הוסיף, "אם רוצים לתת יותר אפשרויות טכנולוגיות למשטרה, זה צריך לבוא בחקיקה, מכיוון שאנחנו לא יודעים מאיזה דרג במשטרה זה הגיע אז צריך וועדת חקירה ממלכתית, אי אפשר לתת לחוקרים לחקור את עצמם".

על סערת פיטורי השדרן הימני אמר ברקת, "אני בעד כלי תקשורת פרטיים שיגידו בעד מי הם תומכים, כמו רדיו קול חי שיודעים שהוא חרדי. כלי תקשורת ממלכתיים חייבים להיות מאוזנים, ואם לא אז שיופרטו ויגידו בעד מי הם".



0 תגובות